de Blob 2
In de Blob 2 Comrade Black and the Inkies are back with a whole new plot to rid the world of color. With all-new help from Papa Blanc and his followers the Blancs, Blob and his friends will have their work cut out for them bringing color back to the citizens of Prisma City. Imagine: Set off on an action packed color adventure with 12 new single player story levels where custom paints, patterns and music bring the world to life any way you want Power: Speed smash through walls, jet jump over skyscrapers and slam squash Inkies with all new power-ups that turn you into a Super Blob Explore: Paint your way past icy outposts, tropical bio domes and distant space stations to free the citizens of Prisma City Transform: Inside, outside, above the Earth and below it, Blob embarks on mini missions and epic boss battles to restore color and music back to this rich universe Share: Recruit your friends to join the color evolution in all new co-operative multiplayer modes.