Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache includes: - 50 weapon designs - 50 ring ddesigns - 50 gauntlet designs - 50 helmet designs - 50 armor designs - 50 boots designs Build stronger heroes, face tougher enemies, and keep evolving your perfect setup.