Crossout – Ronin (Lite edition)
— Unique armoured car: “Ronin” (Lite edition); — New activatable melee weapon: “Tachi” (2 pcs.); — New cabin: “Kensei”; — Movement parts: “Racing wheel” (4 pcs.); — Hardware: invisibility module “Chameleon”; — Paint can: “Bluish smoke”; — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 60. “Weapons and armour are merely tools. A warrior’s true strength comes from his soul. Only strict discipline, persistent training and unshakeable will can destroy the enemy even before he realizes he has lost” — Master Miyamoto. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 60. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack.