Crimson Knight DLC
Arise, young squire, and become a legendary protector of the realm with the exclusive Crimson Knight DLC Pack, containing: 3 armour Skins 3 weapon Skins 3 shield Skins 3 helmet Skins The land is awash with danger, but the sigil of the Crimson Knight is sure to strike fear in the hearts of even the most formidable of foes. Wear it with honour, and do your Kingdom proud.