Crime Fighter Challenge Pack #4
Get this Crime Fighter Challenge Pack to receive various challenge and predator maps featuring Batman, Nightwing, Robin, Catwoman and Azrael. This expansive challenge pack allows focused training in Freeflow Combat and Invisible Predator stealth incursion.