Cozy Bundle
COZY GROVE: Welcome to Cozy Grove, a life-sim game about camping on a haunted, ever-changing island. As a Spirit Scout, you'll wander the island's forest each day, finding new hidden secrets and helping soothe the local ghosts. With a little time and a lot of crafting, you'll bring color and joy back to Cozy Grove! Features: - Beautiful, dynamic, hand-drawn landscapes that come alive when you help a spirit in need. - Dozens of memorable characters and spirits for you to find and befriend. Each spirit has a unique, extensive story for you to unravel over time. - Collect spirit animals, craft decorations, go fishing and more! - 40+ hour campaign filled with side quests, designed to span months of playtime. Cozy Grove is synced to real world time, and provides 30-60 minutes of new quest content each day. After that, you can fish, craft and decorate to your heart's content! FRESHLY FROSTED: Solve puzzles in the world's most adorable donut factory! A dozen dozen dazzling donut dilemmas await you, that's 144 puzzles to please your particular puzzley passions. To excite and delight there are mechanics galore; from splitters to pushers, mergers and cloners, randomizers, teleporters, and more! What's your favorite donut? Sweet and sprinkled... a jolly jelly-filled... perhaps a marvelous maple bar? What about one shaped like a pumpkin, a snowflake, or a star! Discover many a whimsical shape as you explore a sweet skyscape of pastry possibilities. Journey through this sweet sensation accompanied by soothing narration. A calming voice over focused on positivity guides you through each puzzle with assuring affability. With pleasant pastels and mesmerizing machines the satisfying scenes will catch your eyes and mesmerize! Each of a dozen donut boxes brings its own fetching flavor; a taste of autumn, a sip of summer, a whisper of winter. Days in the sun. Nights under the moon. And each world with its own special tune. The lullabies of these pastel skies are all unique and each reaches its peak when you find your way and set your factory to play!