Construction Simulator - Car & Bobblehead Pack
As its name already suggests, the Car & Bobblehead Pack contains two cool new additions for your Construction Simulator game: Buckle up and unleash the power of the DLC’s exclusive sports car painted in a vibrant shade of orange that'll leave a trail of pixelated dust in your wake as you drive across the two huge maps. Plus, this add-on provides you with a co-pilot in the form of a bobblehead of your good friend Hape, which is automatically placed on the virtual dashboard of select vehicles.