CLAWPUNK
Prepare yourself for the ultimate adrenaline rush with CLAWPUNK, a pulse-pounding, melee-focused 2D action game infused with roguelite elements and an array of badass cat characters. Tear through a fully destructible environment, where every smash and bash rewards your reactive and aggressive play style. Aim for the highest score possible by laying to waste everything in your path! Embrace the non-stop, "push-forward" gameplay that CLAWPUNK thrives on. Aggressive players are handsomely rewarded with devastating abilities, and while melee combat is at the heart of the game, you'll also find an arsenal of ranged weapons to annihilate your foes and flaunt your power! Choose from nine fierce cat characters, each boasting unique base stats, primary weapons, and powerful special attacks that recharge based on your performance (tracked by a combo counter). Roam through five distinct zones, the first four of which you can conquer in any order, each designed to challenge you with specific enemy types, from wide-open arenas for ranged combat to tight quarters for intense melee brawls.