Claire Skin: Leather Jacket (Resident Evil Revelations 2)
If Claire Redfield comes across bio-terrorism she's not going to turn a blind eye. This unlocks Claire's "Leather Jacket" skin, based on her appearance in Resident Evil Revelations 2.