Cities: Skylines - Content Creator Pack
Created by incredible members of the Cities: Skylines community, the Content Creator Pack adds a series of new buildings to your town -- unique structures, service buildings, and new residential & commercial styles will give your city a brand-new feel! The pack includes: Art Deco A pack of new buildings from Matt "Shroomblaze" Crux adds an Art Deco flair to your town with 6 spawnable residential buildings, 6 spawnable commercial buildings, and 3 unique buildings. High-Tech Buildings Add a splash of "archi-technology" to the city with fifteen new creations from Mauro "GCVos" Vos. Ten new unique buildings plus five technologically advanced city service buildings will have your town ready for a better tomorrow!