Chivalry 2 Special Edition Content
Jousting Knight Armor Take to the tournament grounds in the glorious Jousting Knight armor, available in unique sets for both Mason and Agatha Knights. Royal Broadsword Wield the legendary Royal Broadsword to show allies and enemies alike who the true leader on the battlefield is. Gold Horseman's Axe Cleave heads in style with the Gold Horseman's Axe, and try not to spoil its intricate metalwork design as you're doing so! Roses Novelty Item Express your love for battle with the Roses novelty item, added to your spawn-in inventory 1000 Crowns + 5000 Gold Receive 1000 Crowns (premium currency) - and 5000 Gold (earnable currency), used to unlock new armor, weapon appearances and more!