Carnation Promise Set
Special Red-Flower themed outfit to celebrate Month of Family! *This package contains : -50 Points -Carnation Bloom Layered Dress (F) -Carnation Bloom Hair (F) -Carnation Noble Suit (M) -Carnation Gentle Hair (M) *This package will contain in-game currency and cannot be refunded after purchase *DLC items may be sold in the same or a different method in the future.