Bullet Runner
Top-down bullet hell shooter where you stop the clone army from taking over the world by one way: kill. them. all. Fight your way through HORDES OF POWERFUL ENEMIES, execute combat strategies with quick reflexes to take on the biggest of the baddies. You will find a wide variety of BIG F***ING GUNS along the way, nail down brutal attacks, and mow down all the enemies to explore the vast world deeper and deeper on your mission to destroy the clone army. Combine CRAZY MOVEMENT AND COMBAT MECHANICS to make your way through dynamic environments. Dodge, slide, swing and shoot your way to victory!