BRUTAL RAGE
BRUTAL RAGE is a scrolling beat’em up. Cross the city and beat all enemies on your way. Use your skills and weapons to realize epic combo ! When you’re ready use your rage to crush your enemies. Discover the story of cops wrongly accused for a crime they didn’t commit ! Embark on a brutal path of blood for retribution. Escape from the prison and prove your innocence. Find out who trapped you !