Braveland Trilogy
Braveland Trilogy is a turn-based game inspired by old-school strategies with hexagonal battlefield. The story will take place in a hand-drawn world and cover many interesting places and characters. Various warriors will join your army - archers, scouts, healers, footmen, arbalesters and more. ✓ Turn-based battles in old-school style. ✓ Command your troops and defeat enemies in hand to hand battles. ✓ 50 various warriors and creatures from archers to golems. ✓ Three story chapters each in unique corner of the world. ✓ Evolve your hero, find awesome artifacts and learn battle magic. ✓ Intense boss fights at the end of each story chapter. ✓ Hours of gameplay with 200 battles. ✓ High definition awesome illustrated cartoon art.