BLEACH Rebirth of Souls - Ichibe Hyosube
This product is an add-on for BLEACH Rebirth of Souls. You will be able to use Ichibe Hyosube as a playable character. *This product is also available for purchase in a set. Please be careful not to make duplicate purchases.