BATTLETECH Mercenary Collection
BATTLETECH Mercenary Collection is the ultimate BATTLETECH bundle, including the Digital Deluxe Edition and the Season Pass, which gives players access to three upcoming expansions. The BATTLETECH Season Pass includes Flashpoint, Urban Warfare Urban Warfare and the upcoming BATTLETECH expansion Heavy Metal at a discounted price. Flashpoint BATTLETECH's first-ever expansion adds new gameplay, depth, and over 30 hours of new content to your mercenary experience. Introducing Flashpoints: high-stakes, branching short stories that link together mercenary missions, crew conversations, special events, critical choices, and rare bonus rewards to take BATTLETECH's endgame and Career-Mode gameplay to the next level. Urban Warfare Urban Warfare brings 'Mech combat to the vast cityscapes of the Inner Sphere! Electronic warfare, large-scale building destruction, environmental mechanics, new enemy units and more make the urban sprawl a whole new battlefield. Heavy Metal The third BATTLETECH expansion features a host of new BattleMechs, including several that have been unseen for decades and perhaps a surprise or two… The Digital Deluxe Edition of BATTLETECH provides intrepid MechCommanders with exclusive access to the game's official soundtrack, insight into the design of BATTLETECH, as well as a variety of additional goodies such as Digital Soundtrack, Art Book, Wallpaper and Deluxe Avatar & Icon for the Paradox Interactive forums. The year is 3025 and the galaxy is trapped in a cycle of perpetual war, fought by noble houses with enormous, mechanized combat vehicles called BattleMechs. Take command of your own mercenary outfit of 'Mechs and the MechWarriors that pilot them, struggling to stay afloat as you find yourself drawn into a brutal interstellar civil war. Upgrade your starfaring base of operations, negotiate mercenary contracts with feudal lords, repair and maintain your stable of aging BattleMechs, and execute devastating combat tactics to defeat your enemies on the battlefield.