Barbarian
Play as a powerful barbarian. The life of a barbarian is simple. A good club, a worn armor, an enemy on the horizon and a friendly army behind your back. Just remember not to mention your two doctorates and philosophy course. This barbarian has forgotten about it and now has to command in every battle – and it is not that easy.