Backwoods Bangers Car Pack
Expand the World of Wreckfest with 3 more unique vehicles! Outlaw: This Hot Rod from the 1930s combines american muscle with agility, so it's a great allrounder! Hornet: This 1980s Euro Coupé stands well against the American muscle cars and is a formidable weapon of choice even for derbies! Honey Pot: Make sure to sit REALLY tight whenever this thing goes upside down! This DLC pack is also part of the Season Pass.