Axe Cop
Ever wonder what a professional-caliber jRPG would look like if it was written by a literal five year old? Welp… we did it. No filters – at all. Meet Malachai Nicolle, age 5, the narrative director of Axe Cop. He likes dinosaurs, warthogs, and Santa. Malachai pits Axe Cop and his team of strong fighters against the most deadly, disgusting, and horrifying bad guys his imagination can come up with. Take on missions against his most devious enemies such as Bad Santa Claus, Dr. Stinkyhead, Dr. Doo doo and more! Axe Cop is great for casual and hardcore RPG gamers alike, offering plenty of strategy, quests and story for any gamer to sink their axe into! After discovering his axe at the scene of a mysterious fire, Axe Cop’s career as the most epic hero begins. Once he recovers a mysterious machine, capable of turning any bad guy into a good guy, he and his team of heroes are convinced that they can stop all bad guys once and for all with it. But they must hunt down three magic gems to power it up. Along the way, Axe Cop will face off against his most diabolical rogues and visit some of the most dangerous locations from his comic book history, a volcano full of dinosaurs, the insides of a giant monster, even London itself! The bad guys are teaming up and will not be making it any easier for Axe Cop to find these magic stones. CLASSIC RPG COMBAT: Turn-based battles with modern touches. Build your team, customize your stats, and develop powerful abilities as you level up. UNIQUE GOOD GUY ABILITIES: Each character brings something completely different. Chop through obstacles, play sick music, or throw a remote-controlled sock-boomerang. Yes, really. Every character offers something different to every level. DEEP CUTS & FAN FAVORITES: Pretty much every Axe Cop character is in the game, even obscure ones like El Fuego (a wrestler who was turned into a potato). A STORY THAT GOES EVERYWHERE: Inspired by the full run of the comic, with main missions and side content that capture its anything-goes energy.