Avenue Escape
Bring order to the urban chaos as you solve traffic jams in brainteasing puzzle action! Are you clever enough to clear the streets? Avenue Escape is a puzzle game that challenges you to direct traffic jams and safely move cars through busy cityscapes! Each of Avenue Escape’s 50 levels features a bustling scene packed with cars, pedestrians and traffic lights. It’s up to you to figure out the perfect sequence to move every vehicle to its destination. Think ahead, time your moves carefully and avoid accidents as you navigate tricky intersections and unpredictable crosswalks. Try to clear each stage in the fewest lives possible, but don’t worry too much, as levels can be tried as many times as it takes.