Astro Miner: Moons DLC
With this DLC you will unlock: - 12 bonus levels with moons on which you will find great cash rewards that will help you buy upgrades much earlier! - new Red Carpet vehicle - new Rainbow Cloud vehicle Embark on a journey to different moons, collect lots of cash and try out riding new vehicles!