Arcade Paradise - CyberDance EuroMix DLC
If your name's not down, you're not coming in. Luckily for you, it is! CyberDance EuroMix is the rave focused follow up to Arcade Paradise’s smash hit dancing sensation, CyberDance - with updated graphics and next generation widescreen technology. Pick your tune, then coordinate your movements in time with the beat. The closer to matching the beat you tap, the more you'll score! Prepare to dance your socks off. For one or two players.