ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack
This is a special pack consisting of 3 classic arcade games including PAC-MAN, GALAGA and DIG DUG! Get 3 games for the price of 2! All 3 classic games feature cute characters, simple rules and deep gameplay that will give you countless hours of enjoyment! These latest ports come with scanlines, sound settings and various options including the option to play with the Round 256 bug - perfect for PAC-MANiacs!