Animus - Stand Alone
■ Game Features Take on the role of an anonymous warrior — caught out of place and time — on a journey to bring an end to a broken world. Gather your weapons and choose with care: distance, timing, combinations, stamina, and attributes will determine the outcome of battle. Animus: Stand Alone is an Action RPG comprised of quick stages and compact boss battles. SA is a companion piece to the world and lore of Ire: Blood Memory. You may be new to this fractured world, but foreknowledge of Ire is nonessential. We hope that all fans of ARPGs can find enjoyment in this game.