Angels of Death
"Please... kill me." "Help me get outta here, and I'll kill you." This dark promise deepens the peculiar bond between two reluctant partners. Where is this place in which they’ve found themselves trapped? Why have they been imprisoned here? What does fate have in store for them? Thus begins a dangerous and terrifying escape mission from a mysterious sealed building! Angels of Death is a psychological horror-adventure game from the creator of Forest of Drizzling Rain (“Kirisame ga furu mori").