Alfa Romeo 4C Car Shipment
This car shipment includes the ALFA ROMEO 4C with all official body colors and exclusive rims. A pocket rocket that inherits the looks of the 8C, despite only packing four cylinders it can still hit 160mph! A two seater that truly returns to the classic sports car layout, weighing less than a ton! This little sister won’t settle for second. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.