Akatsuki: Lord of the Dawn
Build your battle party, construct facilities and strategize to reclaim the kingdom from chaos! Akatsuki: Lord of the Dawn is a real-time strategy RPG where you build your own parties from a large cast of characters and use various military techniques to take down your enemies, all presented in fluidly animated retro pixel art style! Choose between 48 different convoy characters to fill up your party and utilize 10 unique formations to lead your forces to victory. Construct facilities for agriculture, fishing, forestry and more to rebuild the lands. Gather valuable resources to forge powerful weapons and armor to strengthen your troops. Your convoy characters will fight automatically during battle. By raising their levels and giving them powerful equipment, you can stack the deck in your favor, and by researching high-grade subclasses and performing class-ups you can bolster them even further. Will you claim victory or let it slip from your grasp?