Airstrip DLC and Party Time DLC Bundle
Cars are nice, but maybe airplanes are nicer? Build a small airstrip at your gas station and help Joe with his air routes in this DLC. It is more story-driven than what we did in the past and it allows you to build a small airstrip close to your gas station. Meet Joe Joe is an old pilot flying an old single engine plane. He is a bit strange and one day approaches you to help him with his endeavours. For that he needs a place to land in the middle of nowhere to make a stop halfway to his destination. In return he is willing to cut you in on his deals. The Airstrip You have plenty of space and as it turned out, there used to be an old military landing strip during WWII close to your gas station. Should be that hard to make it work again, right? You might even go a step further, order some aviation fuel and some parts for planes. A windsock wouldn’t probably hurt and some lights might turn out to be useful, since you will on occasion also need to help him land. Let’s see how things develop and what Joe is up to... Let the party begin There is nothing like a cool night party in the middle of nowhere. When the normal customer traffic goes down, this might be another revenue stream to open up. Create a great party spot to attract people, offer them interesting products and cater to their needs. The more successful your parties and the more the partygoers are satisfied, the more money you earn and the bigger the party. More Popularity Parties are also a great tool to boost your popularity, especially for those struggling with increasing popularity at higher levels. Each upgrade of your venue spot opens new opportunities for popularity boots as an added bonus to all the other rewards. Ice Cream Time Party Time introduces the ice cream stand with its own mini-game and interactions to not only complement the party time theme further, but also give you another thing to do at your gas station. The more variety the better. And More There is more. Little things and not so little ones, like a tablet type device allowing you access the PC from anywhere. No more running halfway across the gas station to check on something or set something up. And we are introducing collectables that can be found throughout the game.