Ada Skin: Still Kicking (The Umbrella Chronicles)
Ada Wong is fighting to survive in Raccoon City. A few scrapes won't stop her. This unlocks Ada's "Still Kicking" skin, based on her appearance in The Umbrella Chronicles.