Abyssus - Brinehunter Pack
Helmet: Sea-weathered Birdcage The mark of a veteran Brinehunter, this helmet makes a clear fashion statement: "I'm too busy to clean it between runs." The encrusted clams are also a good source of high-quality proteins! Dance: The Brineston Under the depths, nobody can see you dance. Except for your companions, may the Surge have mercy on them. Frame: Sea-weathered Frame Made with finely oxidized brass, recycled by hand from our submarine's wreck, with extra clams on top. NOTE: These are cosmetic updates meant to support the developers. All feature and content updates for Abyssus will be free for anyone who owns the game.