SOUTH PARK: SNOW DAY!
From South Park Digital Studios, the studio that brought you South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole, and South Park: Phone Destroyer comes the next chapter in the journey of the New Kid. Join Cartman, Stan, Kyle, and Kenny, in three-dimensional glory, to celebrate the most magical day in any young child’s life - a snow day! A massive blizzard has thrown the town into chaos and, more importantly, canceled school. Play with up to three friends, use matchmaking, or solo the game with ally bots and battle through the snow-piled town of South Park. Engage in frenetic, action-packed combat against warring factions in an all-new story where you make the rules. Equip unique weapons and deploy devastating, upgradable special abilities on a new adventure to save the world and enjoy a day without school. It’s a snow day, dude!