Little Nightmares Enhanced Edition: The Residence DLC
The Runaway Kid is not out of trouble yet as he enters the Lady's private residence. Escaping the shadow enemies summoned by The Lady and solving deadly puzzles will be the only way to survive this luxurious house of dread. Armed only with his flashlight The Kid will have to repel the nightmarish illusions and dodge the traps set in the twisted library. As he walks to meet his fate, The Kid will shed light on the darkest secrets of The Maw… Play the final chapter of the Secret of the Maw story now enhanced in stunning 4K and 60 FPS.