Dead by Daylight Windows
10 years of horror. 10 years of jump scares and close calls. 10 years of brutal sacrifices and thrilling escapes. Death Is Not an Escape. Trapped forever in a realm of eldritch evil where even death is not an escape, four determined Survivors face a bloodthirsty Killer in a vicious game of nerve and wits. Pick a side and step into a world of tension and terror with horror gaming's best asymmetrical multiplayer. Survivors play in third-person and have the advantage of better situational awareness. The Killer plays in first-person and is more focused on their prey. The Survivors' goal in each encounter is to escape the Killing Ground without getting caught by the Killer - something that sounds easier than it is, especially when the environment changes every time you play.