3-Pack Soundtrack Bundle
Download the monster sized 'Super Dungeon Bros Audio Soundtrack', and be transported to instrumental heaven as you re-imagine your epic battles with hordes of enemies! Take the Bros on an electronic adventure with a dose of deadly dubstep, fuel a hairspray adventure with the 80’s soundtrack or play along with the epic drum beats and guitar riffs of the Heavy Metal soundtrack. Enjoy the Super Dungeon Bro Soundtrack, including the original rock themed score.