2026 All-Star Access Pass
Meet All-Star with All-Star Access Pass! You can unlock all current characters and upcoming 2026 update characters! Don't forget to enjoy Special Lounge access also! *Package Component : -2026 Character Pass ticket -200 Points -Selectable Growth Box Ticket x10 *This DLC gives immediate benefit upon purchase. No refund will be available. *Limited / Collab characters are excluded from the benefit. *Benefit can be removed/changed without notice. *If you have a duplicate benefit product, the benefit will not be duplicated.