X-Morph: Defense European Assault
This add-on includes a new story-driven mini-campaign happening on the European front. The action takes place parallel to the main story campaign. It focuses on European military forces trying to repel the X-Morph invasion. Wreak havoc across Finland and Holland before concluding in an epic, destruction-fuelled showdown at the Eiffel Tower in France. European defense forces use new experimental weapons that force the X-Morph to adapt and improvise new defense tactics.