WWE 2K Battlegrounds - 1100 Golden Bucks
This product will no longer be available for purchase as of 2/20/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K Battlegrounds will be shutdown as of 7/9/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. This currency pack contains 1100 Golden Bucks. Use your Golden Bucks to unlock your favorite WWE Superstars and legends to Brawl Without Limits.