Witchy Life Story
Don’t get kicked out of training in this witchy tale of chaos, friendship, and romance! Play as the youngest member of the illustrious, magical von Teasel family, but you’re not exactly their pride and joy. In fact, your grandmother has given you one last chance to prove yourself — or no more witch training for you! You arrive in the small village of Flora along with your familiar, Ramsey. You have two weeks to help the locals prepare their harvest festival for success and prove your worth to, well, everyone. But don’t worry! That’s plenty of time to plan a village festival and make some (questionable) life choices! BE YOUR OWN WITCH Design your troublesome witch however you see fit, with a ton of customization options. There’s no excuse for not looking your best! GATHER HERBS & BREW POTIONS Tend your garden to collect plants to use in your magical recipes, as well as other rituals and experiments that are totally, definitely Official Witch Business. BEWITCH THE LOCALS Get to know the charming residents of Flora including three romance-able characters. Will you end up with a date for the festival? LIVE YOUR BEST WITCHY LIFE Craft spells, perform tarot readings, lead guided meditations, and more. Maybe you’ll throw in an extra rune or two for more potency. And if anything backfires, you can hide from the world and decorate your altar.