Unlock all additional content for Warhammer: Chaosbane. This pack includes the following: - The Witch Hunter character class - The Tomb Kings expansion - New skill trees - 10 bonus emotes - 4 legendary headgear skins - 8 unique familiars - Bonus XP, gold and loot - And lots more cosmetic additions! Note: To receive this content, you must own the game Warhammer: Chaosbane.