The romantic steam era returns to Train Sim World with the introduction of the iconic Fowler 4F. Built in Derby and dating back to the early 1920s, this prolific fleet of locomotives were designed for mid-ranged freight work by Henry Fowler of the LMS railway. With 575 produced, but only a handful surviving into preservation, rekindle the flames of this workhorse 0-6-0 tender legend. Tackle challenging loads; hefty ICI Limestone Hoppers, local and long-distance passenger trains all await haulage through the picturesque Peak District. Go to battle with banking locomotives and double-heading to conquer the steep gradients which blast through the English countryside. From the intricately detailed stations of the British Railways era to the largest Limestone quarry in Europe, every mile and chain is recreated in nostalgic detail. Embark on all-new steam journeys in Train Sim World 3!