Experience complex operations with commuters and international travellers converging to make a hustle and bustle mix of traffic. Be in control of modern traction, and explore the countryside of Train Sim World 2: Rush Hour - Nahverkehr Dresden. Feel the rush with brand new passengers. As you travel from station-to-station you will see a greater variety in passengers and higher passenger volumes at peak times. All recreating the hustle and bustle of Rush Hour. The line between Dresden and Riesa was one of Germany’s first long-distance railways. Today the line’s importance keeps it busy, fast services beat the regional traffic through the use of separate fast and slow lines, and the outskirts of Dresden are served by frequent commuter services. Take on the challenges of regional, S-Bahn and freight services with the DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 and MRCE BR 185.5.