Total War: WARHAMMER III - Ogre Kingdoms
The first Race Pack for Total War: WARHAMMER III introduces the Ogres! Tough, vicious and driven by ravenous appetites, the Ogre tribes descend from the Mountains of Mourn, their greedy eyes fixed on faraway gold and the tantalising prospect of fresh meat… Two Legendary Lords As Ogre warlords Greasus Goldtooth and Skrag the Slaughterer, lead an army of brutes, bandits and gluttons to satisfy their hunger for war. Ferocious Foes Recruit 20+ savage Ogre units and combine their immense mass and surprising mobility to deliver bonecrushing charges. Carnivore's Delight Ogre appetities are bottomless! Harvest fresh meat from battles for unit upkeep and send surplus meat to the Great Maw to gain bonuses. Be Mercenary Earn a fearsome reputation by becoming muscle-for-hire and build Ogre Camps across enemy territory to resupply and recruit units.