The Bundle of Wonders
Get these great games now: Fort Triumph A strategy game combining the turn-based combat of XCOM with the world exploration of HOMM. Build towns, collect artifacts, improve your heroes, and influence your tactical surroundings using physics! Metamorphosis Play as Gregor, a man turned into a tiny bug, and set out on an extraordinary journey to unravel the mystery of your transformation. Metamorphosis is a first person adventure set in a surrealist world where your newfound abilities are your last and only hope for redemption. Tools Up! Tools Up! is an exciting local co-op that tests your renovation and teamwork skills. Paint walls, tear off wallpaper, and move couches against the clock! Red Wings: Aces of the Sky An arcade action game that will put you behind the controls of WWI warplanes. Conquer the skies and cheat death on your way to victory! Paradise Lost It's winter, 1980. Szymon, a boy raised in a post-apocalyptic wasteland, finds an abandoned Nazi bunker. Will he find what he’s looking for? Play Paradise Lost and explore an underground world, where Slavic mythology mixes with retrofuturistic technology. Discover the last story on Earth.