Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 70s Car Bundle
The 70s Car Bundle adds 70s-inspired car content to Street Outlaws 2: Winner Takes All! The DLC includes 14 new body kits, four new sets of rims, and a new parachute. An additional three paint bundles will let you fly your favorite nostalgic colors. *Must own C1000, Elmo, LemmasGT, CelineGT, Noah69, MuseGT, Gallie vehicle(s) to apply new body kits.