Get Bethesda Game Studios' post-nuclear and epic fantasy masterpieces with more than 250 Game of the Year Awards bundled at a reduced price. The Elder Scrolls V: Skyrim Anniverary Edition Winner of more than 200 Game of the Year Awards, The Elder Scrolls V: Skyrim celebrates 10 years of adventuring in stunning detail. The Anniversary Edition includes a decade's worth of content: the critically acclaimed core game and add-ons of Skyrim Special Edition, plus pre-existing and new content from Creation Club including quests, dungeons, bosses, weapons, spells, and more. Fallout 4: Game of the Year Edition Get the complete post-nuclear adventure from Bethesda Game Studios and winner of more than 200 ‘Best Of’ awards, including the DICE and BAFTA Game of the Year. Fallout 4 G.O.T.Y. includes the critically acclaimed core game and all six official add-ons including Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop, and Nuka-World.