Planet Zoo: Arid & Tropical Bundle
Coming in hot, it’s the Planet Zoo: Arid & Tropical Bundle! Discover the miraculous wildlife of the world’s dunes or give a warm welcome to incredible new animals commonly found in tropical rainforests around the world. THIRTEEN IMPRESSIVE NEW ARID & TROPICAL ANIMALS o Dromedary camel o African crested porcupine o Addax o Somali wild ass o Black rhino o Sand cat o Dama gazelle o Desert horned viper o Fossa o Lar Gibbon o Red River Hog o Asian Water Monitor o Brown-throated Sloth 200+ STUNNING NEW SCENERY PIECES o Expand your zoo with a huge range of stunning new scenery pieces that pay tribute to the architecture and traditions native to Southeast Asia. Build Balinese-style tiered temples that cast striking silhouettes against lush jungle foliage. Construct peaceful Tongkonan-inspired villages, and assemble detailed new multi-part animal statues. ALL-NEW ANIMATIONS o Enjoy watching your new animals settle into your zoo and marvel at their unique behaviours. Make sure your guests keep a respectful distance from the dromedary camel; if unnerved, this proud animal has been known to spit at nearby visitors! 2 NEW EXCITING SCENARIOS o Ready to face the heat? Make your way to the arid landscape of the Arabian Desert for this new campaign scenario and meet again with your favourite protégée, Tiffany Summers! She has received a brand-new plot of land from her father and is convinced she has what it takes to transform it into one of the world’s most magnificent zoos. o Try your hand at an all-new campaign scenario set in the spectacular environment of Bali, Indonesia. Take up ownership of the zoo, adopt and manage a wonderful array of animals, and see if you can generate reviews as hot as the climate. The temperature may be sweltering, but cooler heads will prevail.