My Recycling Center
Operate and expand your own recycling center in this first-person simulation game. Take care of unloading, sorting and compacting the waste. - Randomly generated customers and trash objects - Authentic animation of garbage compactors - Unload and sort customer's trash - Realistic containers and machines for different types of trash - Real-time destruction physics for bulk waste - Buy, paint and configure new containers - Resell second hand items and save them from the crusher - Waste paper, bulky trash, recyclables, scrap metal and more - More than 450 different trash objects - 14 trash types and 16 different containers and compactors - Use the management to configure the yard the way you like - Earn cash and satisfaction to unlock new trash types and containers - Use a cart or barrow to sort and distribute trash - Purchase upgrades for machines and containers - Use the pressure washer to clean the containers Endless compacting and recycling fun!