My Bakery Empire: Bake With Style DLC
With this DLC you will unlock: - 26 trendy shirts - 26 stylish skirts and pants - 15 chic aprons - 15 professional chef's caps - 15 fashionable shoes - 52 diverse hairstyles - 26 exquisite jewelry pieces - 7 captivating eye colors - additional 6000 coins to buy, dessert decorations, clothes or bakeries Transform Lizzie's style with a delightful array of over 180 new and captivating makeover items that will add a touch of sparkle to her look!