Mars Survivor & West Escape
Two worlds, two desperate fights for survival—now in one explosive bundle. Travel from the rusty sands of Mars to a rough Wild West frontier, gather supplies, upgrade your gear, and face alien danger at every turn! Mars Survivor - After an asteroid catastrophe, your rocket ship crash-lands in the wilderness of Mars. Explore the planet's mysteries, strategize your escape, and build a shelter to protect yourself! Go on dangerous expeditions to gather intel and resources. Fight off hordes of alien creatures and save other survivors. Use their skills and knowledge to defend your base from a huge enemy attack! West Escape - As a fugitive desperate to reunite with your lost love, you'll need to collect scrap, upgrade your gear, and face off against relentless extraterrestrial threats. Fast-paced combat keeps you on your toes—dodge deadly attacks and strike back with revolvers, shotguns, and more. Every battle and upgrade brings you one step closer to freedom and the ultimate showdown in this explosive mix of Wild West grit and sci-fi action.